Jobb jobb jobb och lite ångest på det

Om en halvtimme börjar jag jobba och ska jobba fram tills ikväll någongång. Därefter ska ett prov göras för att kolla mina kunskaper angående medicinen och andra uppgifter.. Imorgon är det också jobb, och jag ser inte framemot dessa två dagar. Vill att det ska vara fredag nu så man kan få hitta på något kul!

Samtidigt som livet flyter på finns tankar och känslor där för en viss person. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, och kanske även en plats i mitt liv om ett tag. Det var trots allt vi i tre år, och jag vill inte att den sagen tar slut än. Men som sagt, först finns det en del saker att klara upp. Och vem vet vad som händer sedan.



Kommentarer
Postat av: linda

"om en halvtimme... till ikväll nån gång". Blir inte det typ 12 timmars arbetsdag? Är det verkligen tillåtet? Lycka till på provet iaf!

2008-02-27 @ 14:59:29
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag förstår hur du känner. En del av mig hoppas fortfarande på att jag och T ska hitta tillbaka till varandra men just nu vill jag inte ha ett förhållande. Jag vill vara fri, resa och se världen och det är lättare att göra det som singel, då slipper man sakna någon. Men jag är sååå glad att vi fortfarande är vänner och jag älskar honom så mycket.

2008-02-29 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback