Inget vettigt

Just nu står mitt liv stilla, därför delar jag med mig av något onödigt;

TECKEN PÅ ATT DU HAR PROBLEM MED DRICKANDET!!
*Du förlorar gräl med dina köksstolar.
*Du måste klamra dig fast i gräsmatten för att inte falla av jorden.
*Ditt bakhuvud ömmar eftersom toalettlocket alltid faller ner och träffar dig där.
*Den där jäkla rosa elefanten följde dig hem från baren igen.
*Du kan se bättre om du blundar med ett öga.
*Parkeringsplatsen verkar ha flyttat på sig medan du satt inne i baren.
*Du trillar av golvet.
*Du upptäcker efter en fest att samtliga flytande tvättmedel har försvunnit.
*Du säger: ´Jag har inte muckit för drycket!´ till folk som tittar lite snett på dig.
*Du börjar tycka att allt de svenska politikerna säger verkar vettigt.
*Myggor och vampyrer får baksmälla då de biter dig.
*Du har problem med att hålla dig kvar på trottoaren eftersom de inte är byggda efter ditt gångsätt: Vänster, höger, snubbla, trilla.



Kommentarer
Postat av: Simon

You owned my day. ;) Hihi! Vi hörs.

2008-02-11 @ 17:25:12
Postat av: sara

"*Du kan se bättre om du blundar med ett öga. " haha... du tänkte på mig när du skrev in detta ellooor?? haha... men det är ju faktiskt lättare att se om man blundar med det ena ögat... haha.!! you know, i allways do!!

2008-02-11 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback