Fredag

Jag jobbar på hemvården här i Eslöv. Så nu vet alla det, haha. Hade förövrigt en riktigt trevlig dag idag. Intensiv med trevlig. Miljoner saker att lära mig och jag har nog glömt hälften... Har fått i uppgft att läsa på om lite mediciner osv så jag kan få behörighet till att ge dom senare. Nu är jag ledig fram till tisdag då jag ska jobba 14.30-23.00.. Kvällsjobb då. Kan bli kul att få testa på.

Nu är det helg och det känns skönt att få slippa träna någon dag. Det har blivit väldigt mycket den sista tiden, vilket är positivt eftersom mitt fett försvinner snabbare då. Hihi.
Ikväll vill jag festa, men det kommer tyvärr inte hända med tanke på min ekonomi. Imorgon är det släktkalas, annars har jag inget planerat..

Jag har ju glömt att berätta om de fina rosorna jag fick igår! Tjugofem stycken underbart fina rosor... Tack till dig! Det vet vem du är.. Jag tycker om dig!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu blir man ju nyfiken på vem som gav dig så många rosor... :P Kanske nån beundrare? ;)

2008-02-16 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback