Förkyld

Sitter för tillfället här och tycker synd om mig själv, eftersom jag vaknade upp imorse och kände mig väldigt sjuk. Det har varit många människor runt mig den sista tiden som varit förkylda och nu är det visst min tur. Igen.

Igår hälsade jag på Camilla och hennes sambo i Trelleborg, hade det kul. Träffade ett par galna katter, där var och en hade ett specifikt trick. Vi spelade även lite "Pinata" (heter det så?) och åt tacos. Det får vi göra om en dag snart!
Imorgon och på tisdag har mina söta systersöner studiedagar och då har jag fått uppgiften att underhålla dom (brukar dock bli dom som underhåller mig, hihi). Vi tänkte ta en trip in till Lund eller Malmö och hitta på något där. Annars är livet som det brukar.. Dvs, tråkigt och långsamt. Men det ska det snart bli ändring på!




Kommentarer
Postat av: milla

ja det heter pinata :) tack för i lördags!!

2008-02-04 @ 07:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback