För jag behöver lite värme..

Vilken dag! Så mycket energi jag haft i min kropp trots de få timmar jag sov i natt. Och det har varit så kul att få spendera tid med det underbaraste ungarna i världen.

Vi tog på ytterkläderna vid nio och begav oss mot tågstationen, vilket tog ett tag. Väl framme tryckte vi biljetter för att sedan inse att det var tjugo minuter kvar innan tåget skulle gå (pga försening). Dom väntade trots tiden hur duktigt som helst, och väntetiden spenderades med att prata om olika tåg, varför dom såg ut så och varför vi inte skulle åka X2000.. Det är tydligen väldigt populärt och ger status. hihi.
Efter tågresan tog vi stadsbussen till Skattkammarön i Lund. Där lekte vi i över två timmar och hade hur kul som helst! Hade också velat få leka lika mycket som dom, dock finns det gränser för hur jag kan bete mig. Nästan iallafall! Efter tiden där åkte vi in till centrum för att äta på McDonalds, vilket var mycket uppskattat.. På väg hem sen stannade vi vid lekplatsen och väl hemma spelade vi fotboll i någon timme (som om vi inte rört oss tillräckligt..hihi) sedan kom svåger hem.

Nu sitter jag här och ser framemot morgondagen, som ska spenderas med dom igen. Mina underbara gullungar!



Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra måndagskväll! :)

2008-02-04 @ 19:37:39
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: yazmina

sjukt snygg layout :)

2008-02-04 @ 19:39:13
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback