En ny dag!

Vädret är kanske inte lika fint idag som det var igår, men humöret är så mycket bättre! Kanske för att dagen inte slutade i katastrof igår heller..

På fredag är det dags för X3M, ett hardstyleevent i Malmö. Det ska bli spännande och se om det lever upp till mina förväntningar. Jag brukar inte direkt gå på sådana event här i Sverige, men det är på tiden att det fixas lite för oss som gillar BRA musik också.

Annars händer det inte så mycket. Jobb imorgon och på torsdag, långa dagar som slutar med prov (trodde man skulle slippa sånt när man inte går i skolan), för att jag ska kunna ge mediciner och dylikt.

Nu: Musik och städning
Sen: Till Malmö, träffa Sara och köpa biljetter
Därefter: Träning

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Emily

Jag vill helst variera min träning. Annars tröttnar jag. Just nu kör jag afrodans och simning. Tanken är att jag ska gå på boxning och step också. Det sköna med detta är att passen har bestämmda tider. Simningen däremot är lätt att skjuta upp ibland. Tyvärr...

2008-02-26 @ 21:52:14
URL: http://emsypemsy.blogg.se
Postat av: Lexie

hoppas du haft en bra dag :)

2008-02-26 @ 22:01:27
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback