En design helt i min smak

Har ni märkt vilken fin design jag fått? Tack vare Evelyn är denna dagen inte enbart skit, utan faktiskt riktig bra ändå. Ja, jag blev riktigt glad när jag såg hur det blev. Och allt detta har hon gjort precis. Glada jag!

Kvällen blev inte riktigt som planerad, pga av många olika orsaker. Så nu vet jag inte hur det blir, utan får ta det som det kommer. Helt klart hade en fest varit bra för mig just nu. Något annat att tänka på, men det är inte så troligt att det händer. Ska dessutom till Camilla imorgon och då kan jag inte vara bakfull. Eller kan och kan, vill är väl ett mer passande ord. Jag vet fortfarande inte vad vi ska göra men det brukar ordna upp sig på plats helt enkelt.

Om bara tankarna kunde sluta tänkas.



Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Kul att den passar dig :)
KRAM!

2008-02-01 @ 17:10:10
Postat av: linda

Evelyn är skitduktig =)
Synd att du inte kan vara som planerat.. om jag hade råd skulle jag lätt komma och festa med dig! Kram

2008-02-01 @ 18:09:48
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback