Efterlyses: Motivation!

Det har blivit ändring av planerna. Istället för att jag åker och terroriserar staden där uppe i norr, kommer min kära vän hit. Det kan bli kul. Sedan är det kanske en fest på gång också, men det är lite mer osäkert. Hur det än blir ser jag framemot helgen och väntar med spänning på söndag då min jobbintervju tar plats!

Samtidigt som det går framåt på jobbfronten börjar motivationen för träning försvinna. Visst, jag tränar ändå, men det är inte alls lika kul längre! Det känns mer som en plikt än som något att roa sig med. Funderar på att börja spela badminton lite oftare. Som man brukar säga; omväxlig förnöjer. Men var kan man spela det? Finns det några badmintonklubbar? Vem ska jag välja som mitt offer och tvinga med mig? Hihi.



Kommentarer
Postat av: Lovisan

Jag fick jobb på TT-line förra sommaren men tackade nej för jag skulle till Italien, fick jobb på scandlines med, men sen hade som missat att jag var under 18 så det funkade ej. Jobbar 1 vecka, är ledig en. Får lön för alla veckor. CHIIIILL :) då kan jag jobba med ett båtjobbet och få en helmånadslön fastän jag bara jobbar 2veckor i månaden, och jobba extra i en affär (som jag redan jobbar hos) varanan vecka och få 1½ månadslön varje månad. Love the cash :) Lycka till, jag söker nog båtjobbet men inte det på land, det fick jagf förra sommaren och lockar mig inte! Tycker det verkar vara skit kul att jobba ombord på en båt en helvecka:) Är jättesocial som person och älskar att jobba med folk! Spännande upplevse.:)

2008-02-21 @ 01:16:50
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se
Postat av: lovisa

Aaa, Erik bor i Norrköping, tyvärr, men jag kan trösta mig med att han flyttar hit senast i Agusti för han ska börja läsa på Lunds universitet:)! Men jag tänkte om vi har kunnat vara ifrån varandra i 2 veckor så klarar vi nog 1 vecka (och jag jobbar en är ledig en)!Sen så kan det vara rätt bra för ekonomin. Men jag skulle vilja ha mer än sommarjobb, men sånt får man ju se efter sommaren, är dösugen på att köpa lägenhet då det är nästintill omöjligt att få lägenhet i malmö!Haha, vart bor du i trelleborg?Och din pojkvn i tyskland eller?

2008-02-21 @ 11:25:11
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback