Världens tråkigaste fredagskväll.

Det är så otroligt tråkigt att plugga. Jag är så trött på det redan, mest eftersom jag hatar att sitta hemma på helgerna, vilket krävs om man ska klara tentorna (vilket jag förövrigt inte vet om jag gör, trots hemmasittande). På måndag har vi ytterligare en tenta i Klinisk Mikrobiologi, och det ska bli så roligt! Inte.

På torsdag kommer iallafall Chris hit för att stanna i en vecka och fira min 20års dag. Det kommer säkerligen kännas konstigt till en början eftersom vi inte setts på cirka tio månader, men ändå kommer allt vara som förr. Förutom en liten sak, att vi numera är vänner och inte ett par!

Nej nu återgår jag till pluggandet och hoppas att ni har en roligare början på helgen än mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback