På senaste

Dagarna har gått sen sist. En del har hänt.

Bl.a så har jag;

- fyllt 20
- kuggat på en tenta
- gråtit
- klarat två tentor
- skrattat
- festat
- blivit full
- åkt ambulans
- träffat massa goa människor
- gått på föreläsningar

m.m

Chrischi är fortfarande här men åker hem på torsdagmorgon. På fredag beger jag mig till skåneland för att stanna där över jul. Kommer inte fira mycket, mer plugga till omtentan. Något poäng från godkänt, det gör riktigt ont i mig. Så mycket som jag kämpade med den. Men, livet måste gå vidare. Jag får fortsätta kämpa helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Hehe, bara att snoka på :P När man är asp så aspirerar man till att få en plats i sexmästeriet (festmästeriet med ett annat ord). Det är sexmästeriet som anordnar nollningen och andra studentfester mm. Man måste inte ha varit med på nollnoingen för att få aspa. Just nu går deet inte att bli asp, utan man måste vara med från början. I höst kan man om man vill börja aspa och även beställa overaller. Det är verkligen en jätterolig grej, man får vara med på så mycket, åka iväg och träffa hur mycket roliga studenter som helst från andra lärosäten mm. Oj vad långt det blev :)

2008-12-16 @ 22:59:41
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/
Postat av: MissMathilda

Varför har du åkt ambulans?? orolig

Postat av: MissMathilda

Hur länge ska du stanna i Skåneland?

Postat av: Michelle

Åka ambulans var ju tack vare mig..hehe

2008-12-17 @ 19:58:37
Postat av: Sarah

Kåren i khn har jag bara varit en gång. Men i Rby är vi däremot en del. Hehe ja, det känns som om man ser nya personer i klassen varje föreläsning :P

2008-12-18 @ 17:13:52
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback