Då var vi nästan framme

Dagen innan tentan. Har jag läst tillräckligt? Det återstår att se imorgon. Vad som är säkert är att det inte lär hjälpa att försöka trycka in mer nu. Två personer har idag sagt till mig; Hanna, läs inte för mycket nu. Då trillar något ut! Jag vet inte huruvida det är vetenskapligt belagt eller ej men stressen blir definitivt mindre om man förespråkar lite - avhållsamhet! Åtminstone från kurslitteraturen.
Jag ser fram emot att få tentan gjord. Sen har vi ett par dagars paus innan nästa kurs drar igång. Det ska bli så skönt att slippa ha oläst kurslitteratur hängande över mig när jag vaknar, och kunna unna mig en skönlitterär bok. Några rekommendationer?

Håll tummarna imorgon, 9-11!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback