Då var de gjort.

Två tentor avklarade. Humanbiologin kan precis vad som helst hända på, men klarar jag inte Mikrobiologin blir jag förvånad. Den verkade så himla lätt idag.

Förmodligen får jag plugga till minst en omtenta över jul, det ska bli så otroligt kul. Haha.

Julklappar har jag inte handlat än heller. Kanske kan dra med Chrischi i helgen för att göra det. Han kommer som sagt på besök från Hamburg en vecka för att fira min 20års dag som är på lördag!

Innan dess har vi ett praktiskt prov på onsdag, jag tackar gud för att vi har Jörgen som basgruppshandledare. Tycker det ska bli så otroligt tråkigt att byta basgrupp nu när vi precis lärt känna varandra, men jag får väl tänka positivt. Nya människor att lära känna. Sen har vi åtta veckors verksamhetsförlagd utbildning med, så mycket vistelse i skolan kommer det inte att bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback