Söndag..

Denna bloggen blir lösenordsskyddad inom den närmste framtiden, jag kommer inte skriva för någon annan än mig själv och mina vänner som verkligen är intresserade av att läsa. Därför får dom som vill ha lösenordet, skriva en kommentar med er mail i (jag publicerar inte den kommentaren), så mailar jag lösenordet till er. Jag vill inte att hela mitt liv ska finnas på internet för alla att se..

Igår var jag på släktkalas, min lilla kusin fyllde 15 (inte så liten längre med andra ord). Efter det hämtade Joh mig och vi stack till Malmöfestivalen. Där träffade jag på Pontus och även Malin! Länge sedan jag träffade henne, men det lär det bli mer av inom den närmste framtiden eftersom vi ska gå i samma klass.

Snart flyttar jag. Ny stad, ny skola, nya människor. Jag ser framemot det men känner mig fruktansvärt osäker. Det är liksom nu det gäller! Jag har flyttat en gång till Tyskland, men det var inte på riktigt. Det är nu jag flyttar för att bo själv och klara mig själv. Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag bryter ihop! Haha.

Två veckor kvar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback