Snart slut

Usch. Ni är så kassa på att kommentera. Jag som behöver råd nu! Hade det inte varit för statistiken så hade jag inte trott att någon läste min blogg.

Iallafall. Snart är jobbet slut. Då ska jag in till Helsingborg C, där Joh hämtar upp mig. Vi ska åka och käka något, sen eventuellt på streetrace i Löddeköpinge. Därefter blir det läggdags, för imorgon ska jag upp tidigt. Jag och mamma ska till Karlskrona och kolla på ett par lägenheter till mig. Håll nu tummarna denna gången! Två:an som jag skrev om i förra inlägget är iallafall säkert min om jag vill ha den.

Kram Hanni



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vaaaaarför umgås du itne med mig liiite?

2008-08-14 @ 20:50:37
URL: http://min blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback