Glad!

Lägenheten är min! Jag hann först. Jag och mamma körde imorse för att kolla på ett par stycken. Dock låg dom så långt borta från allt och inte i något jätte fint område. Sen fick jag dock chans att komma och titta på den lägenheten som jag ringde på sent igårkväll. Hyresvärden kom och visade oss, och jag sa jag utan att tveka en sekund.

Den är liten och utan balkong, men varför behövs det när havet/hamnen är bakom hörnet och ett stort köpcentra precis bredvid? Jag älskar Karlskrona redan och idag var första gången jag var där.

Lördagen den 30 Augusti kl. 12.00 får jag nycklarna och lägenheten ä officiellt min!



Kommentarer
Postat av: Michelle<3

weei vad roligt gumman..jag kommer en dag å hälsar på :D

2008-08-15 @ 20:19:16
Postat av: Mathilda

Grattis!

2008-08-15 @ 20:50:36
Postat av: Kajsa

ÅÅÅÅH Hannna! Grattis gud va kuuul :D

2008-08-16 @ 12:03:50
Postat av: Suss

ÅH! Gud vad skoj! En annan går ju här och väntat och hoppas på ett positivt svar på lägenheten vi sökte. Men shit, jag måste isf få komma upp en helg till dig sen när du har installerat dig :)

2008-08-16 @ 12:25:38
URL: http://scheisssegal.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback