Förväntansfull!

Såg en annons på blocket precis nu när jag kom hem. Jag ringde. Hon svarade inte. Men sen ringde hon upp!

Bara en person som har ringt innan, och hon kom från USA så det var inte så intressant. Så jag har "första tjing". Underbart. Hon skulle prata med hyresvärden och ringa vid lunchtid imorgon!

Nu är jag sådär överpositiv igen. Jag hatar det för jag blir bara så besviken när det inte blir som jag tänkt i mitt lilla huvud. Men jag kan inte hjälpa att det lilla hopp som finns inom mig hålls kvar... Denna gång ska ni hålla alla tummar, och stortår ni har för mig! Okej?





Kommentarer
Postat av: linda

Klart jag håller tummarna för dig =)

2008-08-15 @ 04:50:11
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Den verkar fin. Men jag har aldrig fattat va fan man ska ha spegel ovanför toastolen... så killar kan se sig själv när dom kissar eller? :P

2008-08-15 @ 09:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback