Wild thing

Igår var jag som sagt hos Jessie och hade det hur kul som helst. Det blev supergod mat, bra musik och en del roliga lekar. Vid tolv-tiden tog vi taxi in till Slagthuset i Malmö för att dansa och där stannade jag fram till fyra-fem sen begav jag mig hem.. Det var helt klart en lyckad kväll men börjar tröttna på hela "nattklubbsgrejen", det hade faktiskt varit mycket roligare att stanna kvar på förfesten. Men det brukar väl vara så, att förfesten är höjdpunkten på kvällen.

Nu är det söndag och imorgon börjar en ny vecka med jobb och andra uppgifter att ta tag i. Men livet kan ju inte bara bestå av sånt som är kul, då har man ju inget att längta efter. Nästa helg blir det inget festande (bäst jag skriver det här annars kan jag aldrig hålla det..) utan då ska jag till Camilla i Trellehåla och hälsa på. En helkväll med wii, eller hur blir det? Hihi.


image157
Man kan inte ha annat än skoj med er! Hihi..



Kommentarer
Postat av: Sissi

Jaha man dansar där?;) haha. Undrade var det var för något ställe vi bodde bredvid när jag var nere i malmö härom veckan^^

2008-04-08 @ 19:30:06
URL: http://sissly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback