We have come to an understanding my body and I

Allting är verkligen inte som man tror och fy fan vad det är skönt. Det är väl så, man skyller lätt på sig själv men sen smyger det fram helt andra orsaker.
Då tror jag att man ska lyssna på dom. Töntigt att vara martyr helt enkelt.

Äh, jag tycker det är sjukt att engelska tjejer slutat dricka mjölk bara för att Victoria Beckham och Madonna bantar utan mjölkprodukter. Bacon och pommes tack, men absolut ingen mjölk, då blir jag tjock?!

Men suck. Hur svårt är det! Man vet ju själv hur det är när man ser en människa med utstrålning. Ler man och ser självsäker ut skiter de flesta i hur stor eller liten man är och de där som inte skiter i det, de skiter man själv i. Och hellre blek nu än solarierynkig när jag är trettio. Och jag tänker inte riskera benskörhet för att se ut som nån som en spetig mig själv.


Den senaste veckan har jag blivit en bättre människa. Jag känner det. Jag är mycket lugnare och det är så skönt!



Kommentarer
Postat av: R

vilken snygg design! förresten det där med mjölken är lite knasigt :P

2008-04-29 @ 22:49:58
URL: http://modified.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback