Upptagen..

Jag skojar inte när jag säger att mitt liv rullar på i full fart. Hinner knappt tänka. På ett sätt känns det hur bra som helst, men samtidigt vill jag också kunna sitta ner och ta det lugnt.

I fredags var jag i Trelleborg och hade det mysigt. Camilla var lite sjuk, men hon försökte hänga med i svängarna ändå. Hihi. Fast det är kanske inte så svårt att bara ligga och slappna av i soffan och njuta av en god fruktsallad...
Lördagen spenderades i Malmö hos Sara, för att förbereda en speciell present till en speciell flicka, vi blev dock inte färdiga utan ska fortsätta vårtlilla projekt på torsdag... hihi.
Igår var jag nere på stranden, grillade och såg en underbar solnedgång, sällskapet var det heller inget fel på. Det enda som störde mig lite var de tusenmiljoner myggbett jag kom hem med...
image160

Idag har jag inte mycket planerat förutom att jobba och sen sticka ner till banken.
Imorgon
ska jag passa underbaringarna efter jobbet i någon timme. Bus på gång! Hihi.
Onsdag: Jobb och därefter till systersonens skola för att kolla på uppträdande!
Torsdag: Till Sara för att fixa klart presenten
Fredag: Förmodligen hälsa på en vän.
Lördag: Party!
Söndag: Vilodag? I sure hope so...

Nu vet ni vart ni har mig........ hihi.




Kommentarer
Postat av: milla

du blir så fiiiin på foto :D

2008-04-15 @ 07:52:28
URL: http://kattenmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback