Torsdag

Idag är det torsdag och jag borde jobba just nu, men istället sitter jag här och filosoferar. Det är inte så lätt att jobba när personen jag assisterar inte befinner sig på skolan. Men jag tackar inte nej till pengar för att inte göra någonting... Faktiskt.

Lyssnar på Techno4Ever och känner hur sugen jag är på rave. I helgen är det InQontrol i Amsterdam, ett av alla Q-dance event som finns. Tyvärr har min plånbok inte råd med att bjuda mig, och jag känner mig lite deprimerad pga det. Men what to do? I november är det iallafall min tur att få uppleva ett av världens bästa rave-evet. Qlimax! Jag längtar så att hela kroppen skakar...

Efter jobb (om det nu blir något jobbande senare idag) så åker jag hem till Sarabara och fixar de sista på presenten. Jag hoppas verkligen det blir lyckat! Mer information blir det efter den tredje maj. Hihi.

Oh, får gåshud av denna underbara musik...



Kommentarer
Postat av: linda

Du far ringa nar du vill, du ar ju nastan familj ju ^^

2008-04-17 @ 19:53:54
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback