Söndagsångest

Mitt liv brukar innehålla en massa "måsten", men just idag känns det inte så tungt på mina axlar. Trots att det är söndag. Gårdagen spenderades på en mindre fest utanför Malmö och det var hur trevligt som helst!
Veckan som tar sin början imorgon kommer fyllas av bl.a. jobb, shopping, valborgsfestande, 20års fest och filmkvällar. Även ny bloggdesign är på väg! Ska väl försöka bli lite mer ordentlig med bloggen, uppdatera oftare och så.
Annars är livet precis som det var förra gången jag skrev. Träffar nya människor hela tiden, vissa av dom är helt underbara och kommer säkerligen stanna i mitt liv en lång tid framöver. Men som tidigare skrivet, man vet aldrig hur framtiden kommer se ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback