Sommar!

Vilket underbart väder det är idag! Jag blir så extremt glad. Jag kunde vara lite brunare och lite smalare, så hade jag kunnat visa mig i kjol och linne utan att skämmas, men som jag skrivit innan så ska jag sluta bry mig så himla mycket nu. Antingen så gillar man mig för den jag är, eller så kan man skita i att  vara en del av mitt liv.

Imorgon är det valborg! Vet fortfarande inte hur det blir, eftersom jag känner mig lite krasslig. Men på lördag är det iallafall 20/25års partaj och jag längtar! Denna veckan är bra. Jobbar bara till tolv imorgon, sen ska jag fixas i håret och därefter hoppas jag på att få fira valborg ordentligt.

Funderar på att sätta mig på altanen, njuta av solen och fortsätta läsa min bok jag köpte igår. Finns inget skönare!

image140



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback