Onsdag

image159Då har ett dygn till passerat utan att något speciellt märkvärdigt har hänt. Jag har nyss sett på programet "barnmorskorna" och längtar mer och mer varje gång efter mitt framtida yrke. Det kommer dock dröja flera år innan jag nått mitt mål, men skam den som ger sig?

Solen har varit framme hela dagen idag vilket får mig att tänka på sommaren.. Förra året vid denna tiden var det studenthysteri, alla såg framemot eller fasande inför den stora dagen. Jag kan inte förstå att det redan gått ett år sedan dess. Det är helt otroligt! Sedan dess har jag hunnit jobba på minst fem olika jobb varav ett i Tyskland. Man kan minst sagt säga att jag är ett par erfarenheter rikare nu..

Hur ser då den närmste framtiden ut? På fredag ska jag hem till Milla i Trellehålla för att... ja, vad ska vi göra?.. Iallafall så ska jag hem till henne och göra något, hihi. Sedan på lördag ska jag träffa Sara för att pyssla med en viss present. Hihi. Det innebär att det inte blir något festande för mig denna helg (kryss i taket, Hanna!). Helgen därefter har jag dock redan en fest inplanerad..



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hehe... jag ska ner till Trelleborg ikväll. Ska vara där iaf till lördag. :P

2008-04-10 @ 09:56:16
Postat av: milla

vi ses ikväll :D

2008-04-11 @ 09:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback