Oj!

Vilken intressant blogg jag fått på sista tiden. Ett inlägg i veckan eller så. Borde kanske skriva mer? Kanske inte. Iallafall så mår jag bra, och det känns underbart. Sommaren är på väg, längtar dock inte allt för mycket eftersom jag ska jobba hela tiden. Men värmen är mer än välkommen!

Ja, vad mer behöver jag säga? Jag mår fint, livet är nästan precis som det ska vara (bortsett från ett par detaljer). Jag har slutat bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker om mig, kör mitt eget race och gillar inte någon det så behöver dom inte vara en del av mitt liv heller. Jag menar, man lever bara en gång, varför bry sig så mycket? Och just pga att jag tänker sådär så blir livet bra mycket bättre och lättare att leva.

If I had a chance for another try,
I wouldn't change a thing,
This made me all of who I am inside,
And if I could thank God,
That I am here, and that I am alive
And everyday I wake, I tell myself a little harmless lie,
The whole wide world is mine

Jag hoppas på fest på lördag. Någon som erbjuder sig? Känns som alla bara koncentrerar sig på Valborg nästa onsdag, men man får inte glömma denna helgen. Hihi. Nej, ska sätta mig på terassen och njuta nu av dagens sista strålar!

Over & Out!



Kommentarer
Postat av: linda

Men darling, hur mycket ska jag beratta for att du ska skriva om tidigare/kommande liv? Man lever INTE bara en gang!
Daremt gillar jag den attityd du visar har. Go for it!

2008-04-24 @ 21:21:33
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback