Morgondagen

Imorgon blir det en hektisk dag.. Vet inte hur jag ska hinna med allt? Halv nio är det dags för högskoleprovet som varar fram till ca halv fem. Därefter ska jag hinna hem, duscha och göra mig i ordning inför kvällens festligheter hos Jessie och jag måste hinna med tåget härifrån vid halv sex. Det ger mig en timme(!!!!!!!) att bli redo inför party och det är OMÖJLIGT för någon som heter Hanna. Herregud så snabb har jag aldrig varit.... Så klaga inte om jag anländer till festen och ser ut som ett skabb. Ni har ju förklaringen här då. Hihi.

Förresten så börjar jag bli frisk nu. Det är det första positiva som hänt denna veckan (ja, förutom en speciell kväll....hihi). Nu får vi bara se om mina sorger ska dränkas imorgon eller om jag ska fira?! Jag gissar på det förstnämda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback