Minnen..

Sitter här och väntar på att börja jobba. Lyssnar på internets bästa radio, Techno4Ever, som spelar ett par år gammal musik. Den påminner mig om hur mitt liv såg ut för något år sedan, och det känns jobbigt att tänka på det ändå känner jag mig tvungen. Jag saknar honom, men det är väl inte så konstigt efter tre år tillsammans? Var det fel att sätta stopp och gå vidare? Borde vi ha kämpat mer?

Jag hoppas bara att jag kan bli glad en dag i framtiden när jag lyssnar på dessa gamla låtarna, istället för att känna en tom känsla inom mig. Men det kommer väl... Eller?



Kommentarer
Postat av: linda

Girl! Du vet det dar ravet du tipsade mig om har i Amsterdam? Den 19 april? Well, gissa vem som just fatt pengar till intradet OCH lofte om gratis sprit innan tillstallningen? Hihi..
Synd bara att jag kommer lamna familjen, men innan dess ska jag pa ravet! Ar ganska saker pa att singelpappan i London kommer anstalla mig ^^
Saknar dig, puss & kram!

2008-04-08 @ 13:22:35
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: linda

Hihi, jag ar nervos som fan.. jag, pa ett rave? Det stammer inte.. gud, om orebroarna kunde se mig nu :P
Om du kommer hit berattar jag, annars far du undra ;) han ar sot iaf (a)
Men det ar ocksa allt det ar -dra inga slutsatser nu som du brukar gora!

Lamna familjen.. det kanns ratt bara. Tror jag. Ar faktiskt ganska kluven, men det borde ju betyda att det ar nagot fel.. Tas (Londonpappan) verkar dessutom helt okej.. sa why not? OM han nu anstaller mig.. fuck, egentligen vet jag inte vad jag ska gora. Ska bestamma med familjen har pa lordag om jag ska stanna eller ej.. vet fortfarande inte vad jag ska saga. Hoppas Tas ringer innan och erbjuder mig jobbet.. i CENTRALA London. Fatta hur coolt det ar? St Regents Park tvars over gatan...
Men fuck, jag ar riktigt forvirrad. Stjal en mobil och ring mig? Puss

2008-04-08 @ 14:05:45
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback