Läggdags...

Idag har mitt humör gått upp och ner. Har haft en känsla av otillräcklighet i princip hela dagen, känner mig ovanligt äcklig. Känner att jag måste träna hårdare, och äta mer hälsosamt nu, innan jag börjar hata mig själv ännu mer än vad jag redan gör. Jag försöker faktiskt sträva efter att tycka om mig själv, men jag vet att det inte kommer hända förrän jag är smal.. sen spelar det ingen roll vad andra säger.

...och kom inte med en massa bullshitprat om att det finns ljus i slutet av tunneln, för det enda som finns där är ett bananskal med hög halkrisk.



Kommentarer
Postat av: Kalle

Du e fin som du e :D

2008-04-02 @ 03:34:23
Postat av: Simon

Das hörste jetzt nich wirklich zum ersten mal, gell?! :P

HDL...

2008-04-02 @ 12:52:27
Postat av: linda

Men fuck you, du ar sexig aven om du inte tror mig! Fan, om du vore kille skulle jag satta pa dig direkt (a) Och killarna har ovanfor haller tydligen med mig.. antar jag iaf, jag kan ju inte tyska.. men vafan, jag behover inga killar for att veta sanningen! Du ar skitsnygg!

Idag var jag inne i Amsterdam. Marknader, magic mushrooms, kanaler och killar... mycket intressant stad. Vad tror du om London btw? Har kontakt med en mkt intressant familj dar... i CENTRALA London. Fattar du hur rik han maste vara???
Puss

2008-04-02 @ 17:22:17
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback