Fredag

Nu ska jag klaga lite igen. Men som jag sagt innan, vad är en blogg om inte en metropol för empatisökande? Jag behöver dock ingen som tröstar mig, det klarar jag så bra själv. Oftast. Eller så finns det något som kallas alkohol.

Min hjärna exploderar snart av alla saker jag måste ta itu med. Eller inte exploderar, det är snarare som att den fylls med vatten sakta men säkert och till sist spricker den och allt går åt helvete. Ja, precis så känns det. Hur jag än gör kommer något skita sig. Typiskt mig... Att ta på mig för mycket, som jag i längden inte klarar av.

Men jag lever på hoppet, och hoppas att det blir bättre?



Kommentarer
Postat av: linda

Det blir battre, jag lovar. Och nej, du skulle inte ha stannat i Tyskland.. fast jag maste saga att jag blev javligt forvanad nar jag sag ditt inlagg, for det enda jag tankt pa idag ar om jag borde ha stannat i Schweiz.. men fuck, vi ar svenska, vi hor hemma i Sverige!
Och for att vara lite moralkpraktig; "alkohol loser inga problem, det lar bara problemen att simma".. var det nagon som sa... sen kan man ju tycka vad man vill om det ^^
Snart kommer jag hem!

2008-04-18 @ 15:28:02
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Syster

Hej!

Länge sen sist jag läste...
Vi är väl inte systrar för inget...
Mitt liv ser precis likadant ut just nu. Mn som någon klok sa, "Hur du än vänder dig så har du alltid ändan bak". Ta en sak i taget och tänk:
_Vad är det värsta som kan hända? Oftast inser man att det inte är så farligt...
Lätt att säga men svårt att göra!

Och du, akta dig och ta det lungt med alkoholen. När man häller in är det något annat som rinner ut. Problem försvinner inte bara för att det känns så ett kort tag, de blir bara större dagen efter om man gömmer dem.

Puss & Kram
syster

2008-04-18 @ 16:00:26
Postat av: linda

Ah Hannas syster, jag vill ha dig! Pa ett icke-sexuellt-relaterat satt alltsa.. jag har aldrig haft nan som sagt sadar till mig! Vill du adoptera mig? Jag kan erbjuda ett mycket stokigt hem och ett allmant kaosartat liv blandat med alldeles for manga tankar och god mat
=)

2008-04-18 @ 19:23:24
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback