En onsdag som en fredag

Idag är det onsdag, men redan veckans sista arbetsdag. Därför är humöret på topp trots att solen inte skiner. Ska jag vara ärlig gillar jag detta mulna väder. Slipper ha på sig så överdrivet lite kläder då.

Snart beger jag mig ner till jobbet, och jobbar fram till ca 12.30. Sedan ska jag in till "stan" för att fixa håret. Min utväxt är inte den finaste just nu.

Vad händer då ikväll? Det undrar jag med. Av tre alternativ låter samtliga intressanta. What to do? Vi får se vad jag väljer till slut. Nu ska jag samla ihop allt jag behöver och bege mig.

Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Simon

Eeeerm... På fredag har man inte ledigt, bara så du vet ^^

Kram

2008-04-30 @ 09:11:00
Postat av: linda

Du berattade bara 2 alternativ for mig, men av de 2 sa tycker jag absolut att du ska till baren med de som gillar samma musik. Herregud, dansband? Visst kan det vara trevligt IBLAND, men inte fan skulle jag vilja festa till det...
kram

2008-04-30 @ 09:27:25
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Hanni

Simon: Men tänk för att JAG ÄR DET!

Linda; Jag mixar båda, haha... :P

2008-04-30 @ 15:00:47
Postat av: linda

Du ar! Seriost gumman, var skulle jag vara utan dig?

2008-05-01 @ 20:22:56
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback