An Tagen wie diesen...

Ingen bra kväll idag. Spenderar den hemma, mindre sjuk med massor av saker att göra. Hade hellre varit hos dig och myst framför en bra film eller som igår, bara snackat och lyssnat på musik.

Känns som att livet står still, som om någon tryckt på paus-knappen. Alltid samma sak, varje dag, varje vecka, hela månaden och jag hatar det. Vill att det ska hända något! Känner för att åka iväg härifrån, lämna Eslöv, lämna Skåne och upptäcka en annan plats. Men som det ser ut just nu är det bara något som kommer förbli en dröm..

Jag är ändå otroligt tacksam för vissa människor i mitt liv. Vet inte hur jag någonsin ska kunna ge tillbaka allt de jag fått. Ni har stöttat mig, fått mig att må bra och inte lämnat min sida när jag mådde som dåligast. Önskar att ni visste hur mycket det betyder... tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback