Vad ska man göra?

Vad ska man göra för att fa lite kommentarer? Av över femtio läsare är det kanske en eller tva som skriver. Jag vill ju höra asikter och tankar, läsa om era erfarenheter osv. Sa kom igen, skriv en liten rad?

Snart ska jag ner till affären och handla lite mat. Sedan ska jag till bokhandeln och köpa min tyskabok, vilken inte ingick i kursavgiften som jag trodde. Därefter vid elva ska jag träffa en tjej för att ga en promenad och fika med hennes lilla son. Vi far se hur det blir.

Efter jobbet aker jag hem till Chris och myser. Ser fram emot det!



Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det tråkigt när folk inte kommenterarar? Jag har inte använt min dator på ett tag, därav inte besökt din blogg, men nu uppdaterar jag mig lite genom att läsa igenom och kommentera lite :D Himla skoj att läsa om ditt aupair-liv :D

2007-09-21 @ 21:08:46
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback