Torsdag

I november, mer exakt den 10-18, befinner jag mig hemma i Sverige igen. Älskling följer med självklart. Under den veckan ska jag försöka träffa sa manga av mina vänner som möjligt. Vi far se hur det gar.

Igar gjorde jag ett test pa högskolan här, för att se hur bra min tyska var. Och jag ska tydligen börja i den svaraste kursen... Jag far inte ihop det direkt. Min grammatik är verkligen dalig. Men jag är ända superglad eftersom nu kan jag fa Goethe-certifikatet, och det vill jag verkligen ha.

Idag ska jag till Chris, förhoppningsvis. Jag ska göra lasange och sedan ska vi se nagon film. Men än sa länge är det manga timmar kvar. Ska snart se det sista avsnittet pa OC säsong 1, och vill köpa säsong 2 snart. Är beroende nu. Jag som sa att jag aldrig skulle kolla pa det. Hmm.

I min Ipod finns nu massor med techno/trance och sedan lite nostalgimusik som jag precis laddat ner. Black jack, Nordman, Carola, Eva Dahlgren osv. Men jag behöver tips pa mer 90-tals dansband. Som later ungefär som Black Jack. Tips? Nagon?




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, det ska bli roligt att träffa dig :)

2007-09-19 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback