Torsdag igen

Alltsa tiden gar sa otroligt fort.
Det är redan torsdag igen. Snart är jag gammal och graharig och sitter pa hemmet utan tänder... Nej, men seriöst. Tiden gar faktiskt väldigt fort.

Jag har otroligt ont i min fot. Trampade pa en fet leksaksbil innan och nyss märkte jag att hela min strumpa var full av blod. Mysigt. Shit happens.
Idag ska jag passa barnen hela dagen, sedan vid sex är det dags för min tyskalektion. Jag har gjort läxan helt utan problem, otroligt! Sa mycket tyska jag lärt mig bara pa nagon manad för att inte tala om de senaste tre aren jag haft tillsammans med min älskling. Ska man lära sig ett sprak ska man inte göra det i skolan, utan man ska aka till det land där det talas för da lär man sig det dubbelt, om inte trippelt, sa fort.

Musik. Det finns verkligen inget bättre! DJ Networx Vol. 33 ska laddas ner av alla er nu.

image26

Lär er uppskatta bra musik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback