Smart, Hanna!

Sa förbannad pa mig själv. Varför ska jag alltid vara sa klumpig? Jag använder för tillfället mitt tyska kontantkort och igar ville jag kolla mina sms pa mitt vanliga svenska kort, därför satte jag i det i telefonen. Sedan slar jag pin-koden fel tre ganger. Smart. Hur ska jag nu fa tag pa puk-koden? Kortet är ju skrivit pa mitt ex som jag var tillsammans med för fem ar sedan. Inte har jag kontakt med honom längre! What to do? Nagon som kan hjälpa mig?

Idag är det onsdag och idag ska jag jobba hela dagen plus kvällen. Mamman och pappan ska pa föräldramöte och inte ut pa resturang som vanligt. Jag förstar inte att dom inte tröttnar pa det snart, men vad bryr jag mig.
Jag har vant mig vid livet här och vantrivs inte längre. Jag känner mig mer som en zombie som gör det jag maste utan att tänka. Rutin efter rutin. Over and over again. Pa helgerna lever jag dock, det är da jag mar bra och det är da jag gör vad jag verkligen vill göra.

Snart ska jag till folkhögskolan här i Reinbek och anmäla mig till sprakkursen som börjar pa mandag. Jag ska göra ett test för att se vilken niva som passar mig bäst... Vi far se hur det gar.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du kan gå in till närmsta Svenska butik som ditt kort tillhör och berätta hur det ligger till. Så fixar dom det till dig.

2007-09-12 @ 17:46:18
URL: http://mathildachristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback