Piercing

Det blev ingen tatuering igar. Tyvarr. Istället gjorde jag min piercing och den känns jätte bra där den sitter. Min läpp är svullen utav bara helvete men det är väl bara sexigt? Enligt de flesta tidningarna iallafall. Om tva veckor aker jag tillbaka för att byta till en kortare stav och da ska jag även tatuera mig. Det är ända rätt bra eftersom nu kan jag välja motiv med större omsorg. Jag är känd för att göra korkade saker spontant, som att exempelvis göra nagot jag senare angrar.

Snart aker jag och älskling till hans föräldrar. Ikväll ska vi träffa nagra kompisar och kolla film. Eller nagot. Jag har faktiskt ingen aning. Bild pa piercingen kommer pa mandag.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi vill se bild på din nya piercing!

2007-09-24 @ 10:08:37
Postat av: Alexzandra

Men en piercing kan man iaf ta bort. Så det gör ju inget om du ångrar dig menar jag : ) tatoo är ju lite värre, bra om man tänker över det både 1 och 2 ggr hhee.. Kan man inte få se bild på piercingen? och vad ska du gö för tatoo? Har 2st tatoos själv & 4 piercings. Alla har jag typ gjort spontant.

2007-10-02 @ 12:03:24
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Hanna

Alexzandra: Ja, jag funderar fortf. på tatueringen. Ska isf göra en "fjäril" vid nacken. Var är du piercad? :)

2007-10-05 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback