Ny vecka igen; suck

Warum ist das wochenende so schnell vorbei?! Jag vill ha mer helg. Ny vecka är det sämsta som kunde hända just nu. Iallafall sa har jag haft kul, riktigt skoj faktiskt. I en del ögon lite för mycket kul (alkohol) kanske.

Jag lämnade barnen pa dagis för en stund sedan och nu ska jag lägga mig i sängen och se nagra avsnitt av OC. Kunde inte hejda mig utan köpte säsong ett fast jag sagt till mig själv att aldrig göra det. Men ser jag de pa tyska lär jag mig en hel del, och det är ju en positiv sak. Dessutom kostade det inte sa mycket.

Vad ska jag laga för mat till ungarna idag? Nagot snabbt helst, orkar inte sta där flera timmar för att ungen knappt rör maten sen. Den andra somnar oftast i vagnen pa väg hem fran dagis.

Jag har förresten fatt en ny favoritlat! Jag blir helt glad av att lyssna pa den.
Verkligen jätte bra, speciellt pa högsta volym med stora högtalare och en riktigt kraftig bass.
Dock ska det vara en annan remix...
Take a look!
 
Baracuda - La Di Da


Nope, mer skrivs det ikväll. Just nu är jag för trött. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ett tips på snabb mat!
INGREDIENSER: ris, majskorn, minimorötter och valfritt kött (går även med kyckling).
Stek köttet. Koka riset under tiden.
Dela minimorötterna i mindre bitar.
Strimla det stekta köttet, häll av vattnet från riset. Blanda alla sakerna i en skål och servera med varm och god bearneaisås!

2007-09-03 @ 21:06:16
URL: http://mathildachristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback