Mandag och back to work

Usch, vad jag är trött pa detta nu. Men jag ska halla ut till vintern iallafall, sedan blir det förhoppningsvis universitets-studier!

I fredags kom mina föräldrar och vi akte in till stan för att kolla lite, där at vi ocksa vid sjön alster. Som vanligt strulade taget pa väg hem sa istället fick vi ta en buss som körde otroligt langsamt. Det tog ca en och en halvtimme för hela vägen. Lördagen spenderades med älskling likasa söndagen. Vi gjorde inget speciellt, tog det mest lugnt eftersom veckorna är sa ansträngande.

Hinner knappt med internet längre, sa mycket som ska göras. Mitt liv har förändrats drastiskt sedan jag tog studenten, kan jag lugnt säga. Men vad som än händer är det ända jag själv som väljer vad som ska prioriteras, det far jag aldrig glömma.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback