Jobb igen.

Idag har jag jobbat ungefär tio timmar än salänge, men än är kvällen inte slut. Föräldrarna är ute. Imorgon ska jag dock "bara" jobba till sex och därefter till Chris. Var egentligen meningen att jag skulle jobba pa kvällen da med, men sa blir det inte. Och glad är jag för det!

Det är fredag i övermorgon. Det gör mig ännu gladare! Jag ska fa umgas med mina älskade päron och ska även visa dom Hamburg city. Jag längtar.
Varför gar veckorna sa fort nu? Det är förfan torsdag imorgon igen. Det känns som igar det var förra torsdagen. Konstig meningsuppbyggnad.

Det sägs att man lär sig nagot nytt varje dag och idag har jag lärt mig att man skriver noch mal som ett ord. Alltsa nochmal. Bra va?

Why am I writing this meaningless crap? Dags att sluta.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Är väl bara bra att veckorna går fort... för dig i alla fall. Så går det snabbare tills du slipper familjen.

2007-09-06 @ 13:58:39
URL: http://mathildachristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback