Helg snart!

Jag maste skynda mig nu. Ska hinna förbereda maten innan jag hämtar barnen pa dagis. Ända vill jag skriva här innan det blir helg, för sen har jag inte tid.

Idag är det en bra dag. Jag känner mig fräsch (brun-utan-sol, nytt smink, nyss varit hos frisören) till skillnad fran de flesta dagar da jag känner mig som ett lik och i de flesta fall ser jag ut som ett ocksa. Jag hade varit super nöjd med mig själv just nu, om det inte varit för de där extra tjockis-kilona jag bär pa. Jag fattar inte att dom inte försvinner! Jag äter inget onyttigt alls, och dessutom rör jag pa mig flera timmar om dagen. Men jag antar att det ligger i generna, and I have to learn to live with it.

Nu maste jag verkligen laga mat. Gemüsestäbschen blir det.



Kommentarer
Postat av: linda

Jag har ocksa tjockis-gener. Det ar bara att acceptera... Kram

2007-09-15 @ 15:34:39
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har verkligen "tjockisgener"!
Och du, Hanna, är verkligen inte tjock!!
Själv väger man nästan 30kg för mycket!!

2007-09-16 @ 17:03:42
Postat av: Mathilda

Jag har verkligen "tjockisgener"!
Och du, Hanna, är verkligen inte tjock!!
Själv väger man nästan 30kg för mycket!!
Väger nästan lika mycket som min bror och Jimmy som är 6 resp. 7 år äldre än mig!
(Kom inte med vem som skrev förra kommentaren, men det var jag, Mathilda.)

2007-09-16 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback