Glad

Nu är jag otroligt glaaaad! Vill bara hoppa i sängen till nagon galen musik och skrika högt! Jag förstar äntligen den hemska kemin jag maste plugga. Det är otroligt vad glad man kan bli. Jag vill verkligen klara av denna kursen sa jag kan börja plugga pa univeritetet sen...

Städerskan är här nu. Dock städar hon inte sa mycket eftersom vi mest sitter och pratar. Hon är ju inte sa gammal och har precis som jag arbetet som aupair innan hon bosatte sig i Tyskland. Kul att prata med nagon som varit med om samma sak jag vill ga igenom. Dessutom är hennes tyska perfekt nu efter bara fyra ar i Tyskland.

Nu: Plugga och packa
Sedan: Hämta barnen, laga mat och underhalla dom.
Efter jobb: Till älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback