En trevlig promenad

Det var lite sadär spänt som det oftast blir innan man lärt känna varandra ordentligt. Men min tyska flöt pa och vi hade det riktigt trevligt. Dock fick jag reda pa att hon var 26 ar och inte i min alder som hon ser ut att vara. Men vi ska absolut ses igen, kanske redan imorgonkväll.

Känns skönt att jag entligen börjar träffa folk här. Sprakkursen är ocksa en paverkande faktor och redan nästa vecka ska jag ut och festa med aupair-gänget!

Men nu är det dags för matlagning som vanligt vid denna tiden. Idag äter vi Köttfärs- och rispanna.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan..jag vill åka och vara au pair i januari någon gång (till spanien). Tittar nu runt på massa bloggar som skrivs av au pairer..jättekul att se hur alla har det. Kul att du verkar haft en bra dag :)
Hälsningar Sandra

2007-09-18 @ 17:33:00
URL: http://sandiesandra.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tack för kommentaren :)

2007-09-18 @ 19:41:19
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Hanna

Sandra: Vad kul att du ocksa ska vara aupair! Jag maste säga att det kan vara jätte jobbigt ibland, men det finns ända massor med sköna stunder :) Hoppas du hittar en bra familj! (Jag kunde inte svara i din blogg, ingen aning om varför!)

2007-09-19 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback