Angest och en massa musik

Vardagen har atergatt till det normala. Jag har problem med förnekelse, för i min hjärna är det fortfarande helg. Jag begraver mig i datorn och försöker glömma att jag vid tolv ska hämta ungarna pa dagis. Ikväll börjar även min tyskakurs och jag är inte lite nervös. Puh.

Till helgen ska jag bli piercad och tatuerad. Bilder kommer, jag lovar. Jag längtar!

Jag har glömt att berätta att det rökförbud som funnits i Sverige en längre tid även kommit till Tyskland. Pubbar och diskotek i detta land, där minst 50% av befolkningen röker, kommer förlora stort pa den nya lagen.

Se och hör Scooters nya lat och video där han sjunger (pratar är väl ett bättre ord att beskriva med) om rökförbudet, stor-rökare som han själv är. En lat i sann Jumstyle-anda. Jag hade gillat Scooters latar mer om man tagit bort hans röst och bara haft kvar musiken...haha. Förresten bor han här i Hamburg precis som de flesta bra DJs.


Scooter - The question is, what is the question?



Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar den låten :)

2007-09-18 @ 16:53:01
URL: http://malingasparik.bloggspace.se
Postat av: Mathilda

Hur gör du för o lägga in en video från YouTube?

2007-09-21 @ 20:47:10
Postat av: Marie

Den lagen kom också till danmark, men i annan form. Hade man större än 35kvm serveringsyta tror jag så fick man röka, så många minskade sin restauranger, knäpp lag där i det landet.

2007-09-21 @ 21:10:23
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback