You are all I have

Idag flyger vi som sagt till München. Ser framemot flygningen, älskar känslan när planet lyfter, men det är väl ocksa allt jag ser frameot för tillfället. Jag hoppas att det inte blir sa daligt, men based on my experiences i denna familjen sa blir det nog inte överväldigande kul direkt.

Jag saknar redan Chris. Känns sa jobbigt att behöva vara ifran honom. Jag undrar vad som hänt med mig, innan var vi ifran varandra en manad at gangen, nu ska jag vara borta över helgen och haller pa att bryta ihop. Förstar inte. Jag är sa himla rädd för att förlora honom, vilket kan hända nu när jag flyttar tillbaka. Om jag faller ner i det mörka halet, är det risk för att jag aldrig kommer upp igen.

Nog om det. Jag ska till München, men Hamburg är ända nummer ett. Hamburg, meine perle! Därför kan ni här nedanför se lite bilder fran denna fina stad som tagits för nagra manader sedan när solen fortfarande sken och träden var gröna;


Bilder: resedagboken
image34

"Ingen dag utan kärlek"



Kommentarer
Postat av: linda

Ah, det ar sa synd att jag maste jobba i helgen, annars hade jag definitivt kommit till Munchen! Men du, det dar med att inte komma upp ur ett morkt hal.. det gar, tro mig. Det ar riktigt javla hemskt, och tar lang tid (7 ar for mig), men det gar. Kramar

2007-10-11 @ 10:50:31
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback