Underbart

Är det inte en underbar dag idag? Det regnar och är kallt men det bryr jag mig inte om, för jag har ett stort leende pa läpparna! Har sagt upp mig och nu ligger hela världen för mina fötter.
Imorse var det en liten konstig stämning, eftersom barnen inte vet än. Men jag gjorde mitt jobb och lekte med barnen som vanligt. Nu uppskattar jag dom mycket mer, eftersom jag vet att jag snart aker här ifran.

Pa fredag kommer min underbara Kajsa och hennes pojkvän pa besök. Da blir det ett besök pa en nattklubb där det endast spelas techno. Är musik inte helt underbart? Allt är sa underbart idag. Som att leva i ett rosa skimmer. Jag känner mig sa glad!

Jag har miljoner möjligheter, jag kan göra vad jag vill. Jag är fri och jag mar bra!



Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det känns bra nu och bättre blir det! :D

2007-10-30 @ 23:37:53
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback