Tva sjuklingar i en säng

Tva sjuklingar i en säng, det är sa det ser ut här. Helt otroligt. Jag mar skit, Chris mar skit. Jag är förkyld utav bara helvete och han har hög feber. Mysigt.

Jag är sa nervös inför mandag da jag ska säga upp mig. Vet inte hur det ska ga till eller hur jag ska lägga fram det men det ska göras iallafall. Jag har bestämt mig, jag längtar hem! Jag hoppas hoppas hoppas att det gar fort för dom att hitta en ny aupair och att dom inte blir allt för besvikna. Jag vill ju inte att dom ska ma daligt, fast det gar nog inte att undvika.

Nu: Mat.



Kommentarer
Postat av: linda

SNALLA kom in pa msn innan du sager upp dig! Jag kommer nog ocksa saga upp mig har & du ar den som ar mest i min situation =guldlage for 2 nervosa vrak att diskutera! Kramar

2007-10-27 @ 19:58:08
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback