Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka i Reinbek, Hamburg och mar inte bra. Jag vill bara tillbaka... Jag slits mellan älskling och familj. Vad ska jag göra? Ska jag ma daligt här hos denna familjen men ma underbart pa helgerna när jag far träffa älsklingen, eller flytta hem och bli klar med min utbildning, träffa mina vänner och familj, men träffa älsklingen en gang i manaden bara? I'm torn between... Kan inte välja. Det är som att välja mellan McDonalds och Burger King. McDonalds hamburgare är godare, men Burger Kings pommes är bäst.

Let's cut the crap.

Helgen var intensiv, men underbar. Hann inte att ta det lugnt, det var fram och tillbaka överallt och jag var inte själv en sekund. Magen pirrade lite extra da och da, när jag träffade människor jag verkligen tycker om. Riktigt härligt. Dock saknade jag älskling... Fast han ska ju med mig nästa gang.

Idag tänkte jag ha tid till att plugga, ligger lite efter i naturen, och det är den är förbaskade kemin. But guess what? Den stora pojken trillade igar och slog ut tva tänder, fick aka till sjukhuset fram till mitt i natten och därför är han hemma. Just my luck. Han far dessutom bara äta flytande nu och därför kommer det bli mycket skrik. Men sant händer, jag far helt enkelt göra det bästa av det och tänka framat. Till jul slipper jag kanske vara här mer.



Kommentarer
Postat av: Milla

usch ja inte lätt att bestämma... jag skulle inte varra i din sits nu.. men du vet gummz att jag finns här så du kan prata.. kramar sköt om dig

2007-10-08 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback