Tankar

Ingen aning om vad som ska hända. Vad jag ska göra, hur det ska ga till eller hur jag ska ma. Vill helt enkelt bara lägga mig ner och inte tänka pa nagot. Bara sluta ögonen och sluta analysera varje situation. Jag har hört att när man mediterar lär man sig att sluta tänka, men är det verkligen möjligt? Jag tror inte det, iallafall inte för en sadan människa som mig.

Dagen har varit jobbig.
Och imorgon kommer broren till mamman med sin flickvän, da blir det ännu mer ofrivilliga leenden, men vad ska jag göra? Det är inte mitt beslut. Och inte kan jag aka iväg i heller... Jag känner mig inte ens välkommen hos den jag älskar. Du bara tar och tar, men jag far aldrig nagot tillbaka. Sedan tror du pa allvar att det är tvärtom. Jag förstar inte.



Kommentarer
Postat av: Marie

Tror att det går att inte tänka, ovanligt men det går. Var inte fast i något som inte är hållbart, tänk på framtiden och på din hälsa. Mår du bra av förhållandet? ELler mår du mest dåligt? :D Hang in there!

2007-10-23 @ 19:44:21
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback