Snart bär det av...

Yes. Jag tar tåget lite tidigare än normalt. Vill absolut inte stanna här längre än nödvändigt. Klockan 16.52 tar jag S-bahn till Hauptbahnhofen och där byter jag tåg, och det går till Lübeck. Sen är jag nästan framme! Nu är det nära. Snart sover jag i den säng jag lämnade för snart tre månader sedan... Vilket för övrigt känns som ett år!


Längst bak i huvudet har jag en obehaglig känsla som säger att vårt förhållande inte klarar av att jag flyttar tillbaka. Men du kommer väl efter? Eller?



Kommentarer
Postat av: Marie

Den känslan i bakhuvet är aldrig skoj. Prata prata, då löser sig det mesta. När ska du flytta tillbaks?

2007-10-04 @ 22:30:48
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback