Onsdag

Om mindre än 40 minuter ska jag ha mitt betygsamtal med läraren fran kursen jag läst. Hon kommer även ställa massor med fragor... Ops! Jag har ju glömt i princip allt. Men jag far göra mitt bästa. Jag är redan godkänd i vilket fall som helst.

Stämningen blir bättre och bättre här. Idag ska jag passa barnen lite extra för mamman ska placera sig framför datorn och leta en ny aupair. Är ni intresserade av att jobba som aupair eller bara vill kolla in familjen jag jobbar hos, klicka da pa den osynliga länken direkt här till nedanför: --->http://www.aupair-world.net/index.php/aupair_detail/?&a=446323&back=index.php%2Fsearch%2F%3F%26p%3D1%26q%3Dhahnenberg<---

Nu är det dags för mig att förbereda mig inför samtalet. Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback