Lättnadens känsla

Jag är nu klar med slutprovet. Hela kursen är avslutad och det är sa skönt! Betyget vet jag inte än, men bara jag far godkänt sa blir jag överlycklig. Inga problem. Salänge jag har klarat av kursen! Förhoppningsvis kan jag nu börja studera till sjuksköterska...

Annars sa är jag sjuk. Förkyld och snuving. Näsan rinner hela tiden. Älsklingen har feber, sa efter jobb ska jag hem till honom och pyssla om honom. Fast han inte gillar att bli uppassad... Sen ska vi mysa till ett flertal filmer.
Först ska jag dock arbeta i ett par timmar, men sedan är det helg!



Kommentarer
Postat av: linda

Grattis! Btw, du ar utmanad =)

2007-10-26 @ 12:12:28
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback